انتخاب بهترین صفحات مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام

صفحات مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام و موثر در سئو

همانطور که در مقاله قبلی با موضوع بازاریابی با اینستاگرام مطرح نمودیم، یکی از راههای پیدا کردن مخاطب و مشتری، تبلیغات در دیگر پیج های بزرگ اینستاگرامی است که مخاطبان زیادی دارند. اما متاسفانه برخی افراد سودجو اقدام به تاسیس پیج با فالورهای فیک و تقلبی نموده اند. تبلیغات در اینگونه صفحات هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. در ادامه به بررسی و بیان نحوه تشخیص صفحات مناسب برای تبلیغات اینستاگرام خواهیم پرداخت.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم اگر در انتخاب صفحات مناسب اشتباه کنید، هزینه و زمان شما سوخت می شود و نه در بازاریابی با اینستاگرام نفعی خواهید برد و نه در سئو سایت خود از طریق جذب مخاطب از شبکه اجتماعی اینستاگرام. با مطالعه این مقاله توانایی شناسایی و انتخاب پیج مناسب خواهید داشت. در ادامه با بررسی نکته به نکته همراه شما خواهیم بود

نکته اول - موضوعات مرتبط

پیج هایی انتخاب کنید که موضوع آن مرتبط با موضوع کاری شما باشد. البته پیدا کردن چنین صفحه ای که تبلیغات شما را بپذیرد کار آسانی نیست چرا که شما به نوعی رقیب آنها محسوب می شوید. اما چیزی که در انتخاب صفحات مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام مهم است بازدهی است و این موضوع ارتباط مستقیم با بازدهی شما دارد. البته راه حل دومی نیز در این مرحله وجود دارد که طبعا آسانتر است. شما می توانید صفحاتی پیدا کنید که مخاطبین آن از لحاظ شرایط سنی و یا جنسیتی بیشتر میل به موضوع کاری شما دارند. مثلا برای موضوع سئو می توان از صفحات اخبار تکنولوژی و آموزش کامپیوتر استفاده کرد.

نکته دوم -  تعداد فالور

قطعا هر چه تعداد فالور واقعی پیج های هدف شما بیشتر باشد، شانس این را خواهید داشت که توسط افراد بیشتری دیده شوید. اما به این نکته توجه نمایید کنید فالور واقعی ملاک است و نه فیک. پس با چند تاکتیک زیر تشخیص دهید فالورهای پیج هدف شما واقعی است یا فیک

  • تعداد لایک و ویو ها را بررسی کنید. پست های هر صفحه اینستاگرام با توجه به تعداد مخاطبان باید دارای تعداد لایک حداقل یک درصد تعداد فالورها باشد. یعنی اگر 100 هزار فالور دارد، باید حداقل 1000 لایک داشته باشد. البته عرفا این مقدار بین 3 تا 10 هزار لایک است. همچنین تعداد بازدید ویدئوها پس از 24 ساعت نیز باید چیزی نزدیک به یک سوم کل فالورها باشد
  • چند فالور پیج هدف را بصورت تصادفی بررسی کنید. این بررسی اگرچه ممکن است نتیجه اشتباه دهد اما خالی از لطف نخواهد بود
  • از مالک پیج، آمار یکی از پست ها را بخواهید. اینگونه بسادگی قابل تشخیص است که وضعیت پیج چگونه است

نکته سوم – تعداد تبلیغات ها

تعداد تبلیغات هایی که پیج هدف شما قرار داده است خود نشانه ای برا این خواهد بود که این صفحه مناسب است.

ما در این مقاله سعی نمودیم نکته کلیدی در رابطه با صفحات مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام و موثر در سئو و بهینه سازی سایت از طریق اینستاگرام را مطرح نماییم. موضوع دیگری که در باب بازاریابی با اینستاگرام مطرح است نحوه درج تبلیغ شماست. در مقالات بعدی نکات کلیدی در رابطه با نحوه تبلیغات مطرح خواهیم نمود.

جهت بازاریابی از طریق اینستاگرام و تبلیغات و برند سازی می توانید از خدمات 7سئو بهرمند شوید. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 
فرم ارسال نظر